بیوگرافی خواننده رضا جوکار - مهرآواز - دانلود آهنگ جدید

آهنگ ، آلبوم یا موزیک ویدیو مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست
بیوگرافی خواننده رضا جوکار

بیوگرافی خواننده رضا جوکار

رای دهید

بیوگرافی خواننده رضا جوکار

متن ترانه

بیوگرافی خواننده رضا جوکار

رضا جوکار،متولد تیرماه شصت و نه در استان فارس،تخت جمشید(مرودشت)عضوی از خانواده شش نفره و مجرد است،پدرش از مدیران آموزش و پرورش و مادر خانه دار.فرزند آخر خانواده،بسیار احساساتی و زودرنج و در عین حال در تصمیماتش جدی است.

از هشت سالگی علاقه وی به موسیقی نمایان شد و با مخالفت شدید پدر مواجه شد و بصورت آماتور و پاره وقت آموزش کیبرد و مقدمات موسیقی را با کمک دوست برادرش که نوازنده مجالس بود در ده سالگی آموخت و طی چند سال تبدیل به نوازنده کیبرد گردید و در مجالس فعالیت خود را آغاز کرد.

از شانزده سالگی بصورت حرفه ای نوازندگی کیبرد و خوانندگی را با نام هنری ثمین آغاز کرد و همزمان شروع به یادگیری تنظیم،اهنگسازی و ترانه سرایی بدون مربی به صورت خودجوش نمود و پس از آن دوره کوتاه مدت سلفژ را در آموزشگاه موسیقی آبنوس شیراز طی نمود.

از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۳۹۰ دو آلبوم صوتی با خوانندگی،تنظیم و آهنگسازی خودش تهیه و تولید کرد و بدلیل محدودیت های عرصه موسیقی،تجربه کم در عبور از مراحل اداری و نداشتن اسپانسر موفق به اخذ مجوز نشد و این آثار منتشر نشد و چند تک آهنگ را بصورت محدود منتشر نمود.سختی ها و فراز و نشیب های فراوان زندگی شخصیش که هیچگاه مطرح نکرده و اشاره کوچکی به آنها در گذشته داشته،باعث دلسردی او نشد و با قدرت موسیقی را ادامه داد،راهی سربازی شد و پس از خدمت سربازی،ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و بصورت آکادمیک در رشته موسیقی دوره های تخصصی را آموخت و همزمان با نام اصلی خودش(رضا جوکار) شروع به فعالیتهای مختلف موسیقی اعم از نوازندگی در کلاب و بارها و خوانندگی در کشتی تفریحی،آهنگسازی برای هنرمندان و.... کرد و پس از فارغ التحصیلی در مقطع فوق لیسانس رشته موسیقی به ایران بازگشت و در شیراز مستقر شد،شرکتی خصوصی در زمینه موسیقی ثبت کرد و استودیویی شخصی راه اندازی نمود و پس از آن قطعات جدید خود را بصورت تک تراک تولید و منتشر کرد.

بطور کلی وی در چندین شاخه از رشته موسیقی فعالیت دارد:خوانندگی،آهنگسازی،تنظیم،نوازندگی کیبرد،نوازندگی پرکاشن الکترونیک و...

و در زمینه تدریس موسیقی الکترونیک:(آموزش نوازندگی کیبرد،آموزش نوازندگی پرکاشن،آموزش تنظیم و اهنگسازی)

طی سالهای گذشته در زمینه تدریس موسیقی الکترونیک بدلیل شیوه ابداعی وی و نحوه بیان و انتقال مطالب بسیار خوش درخشید و هنرجویان بسیاری را از داخل و خارج از کشور با خود همراه کرد و آموزش داد.

وی در کارنامه کاری خود همکاری با هنرمندان بزرگی درون و بیرون از کشور را به عنوان نوازنده داراست،افرادی همچون فرزاد فرزین،محمد نجم،فولدن اوراس و چند تن از خوانندگان ایرانی مقیم خارج از کشور و همچنین همکاری در زمینه تنظیم موسیقی متن سریال حریم سلطان و...

شایان ذکر است که تک آهنگهای وی قابل دسترسی و دانلود از سایتهای موسیقی می‌باشد و تنها راه ارتباطی مستقیم با این هنرمند پارسی از طریق صفحه اینستاگرام وی به آدرس rezajowkarmusic@  میباشد.

ارسال دیدگاه

تایید شده : ۰ ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

** خواننده های عزیز: با ما بهتر از همیشه شنیده شوید ** 🔝پخش موزیک، تیزر و موزیک ویدیو در بهترین رسانه های موسیقی ایران 🔝 مدیر پخش محمد 📞 09373384657 📞